Veelgestelde vragen webwinkel Poiesz

1. Wat is het minimale bestelbedrag?

Vanaf € 40,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) kunt u bij Poiesz een online bestelling doen, dit geldt voor zowel bezorgen als afhalen.

 

2. Worden er extra kosten voor het bezorgen of ophalen van boodschappen gerekend?

Voor zowel het bezorgen als het ophalen van boodschappen worden geen extra kosten gerekend. U hoeft alleen maar te voldoen aan het minimale bestelbedrag van € 40,- (exclusief statiegeld).

 

3. Hoe betaal ik mijn online bestelling?

Haalt u de bestelling op bij uw Poiesz?

Dan betaalt u bij de kassa van het Servicepoint.

 

Wordt de bestelling bij u thuis bezorgd?

U betaalt aan de bezorger door te pinnen. Het is niet mogelijk om contant te betalen en/of waardebonnen, volle Poiesz spaarkaarten, cheques o.i.d. in te leveren.

 

4. Wanneer wordt mijn online bestelling gebracht?

Bij het online bestellen kunt u zelf een bezorgdatum kiezen. Bestellingen die vóór 23.00 uur worden gedaan, kunnen vanaf de volgende dag worden bezorgd.

 

U kunt hierbij kiezen voor twee verschillende tijdsblokken:

Tussen 16.00 en 18.00 uur

Tussen 18.00 en 20.00 uur

 

5. Wanneer kan ik mijn online bestelling afhalen?

Bij het online bestellen kunt u zelf een afhaaldatum kiezen. Bestellingen die vóór 23.00 uur worden gedaan, kunnen vanaf 14.00 uur de volgende dag worden afgehaald bij het Servicepoint in de gekozen Poiesz supermarkt.

 

6. Waar kan ik mijn online bestelling bij Poiesz afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen bij het Servicepoint in de gekozen Poiesz supermarkt.

 

7. Ik wil graag de dag van bezorging of afhalen wijzigen. Wat moet ik doen?

De dag voordat uw bestelling wordt bezorgd of dat u deze afhaalt in de winkel kunt u uw bestelling nog tot 23.00 uur wijzigen. Dit wordt ook in de bevestigingsmail aangegeven. Wanneer u uw bestelling bijvoorbeeld voor dinsdag heeft geplaatst dan kunt u deze nog tot maandag 23.00 uur wijzigen. U kunt dit doen via uw Mijn Poiesz account.

 

8. Ik wil de bestelling nog aanpassen. Wat moet ik doen?

De dag voordat uw bestelling wordt bezorgd of dat u deze afhaalt in de winkel kunt u uw bestelling nog tot 23.00 uur wijzigen. Dit wordt ook in de bevestigingsmail aangegeven. Wanneer u uw bestelling bijvoorbeeld voor dinsdag heeft geplaatst dan kunt u deze nog tot maandag 23.00 uur wijzigen. U kunt dit doen via uw Mijn Poiesz account.

 

9. Er ontbreekt een product in mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Het beste kunt u contact opnemen met uw Poiesz supermarkt. Dan wordt u het snelst geholpen, omdat daar ook alles direct voorhanden is om u te helpen. Bekijk hier de contactgegevens van onze winkels.

 

10. Kan ik lege flessen of kratten met statiegeld bij de bezorger inleveren?

Lege flessen of kratten kunt u inleveren bij de bezorger. Dit wordt verrekend met uw bestelling. Houd er rekening mee dat u maximaal het aantal flessen en/of kratten kunt inleveren dat u ook heeft besteld. Wanneer u bijvoorbeeld 2 kratten bier en 4 flessen frisdrank bestelt, mag u wanneer uw bestelling wordt bezorgd ook maximaal 2 lege kratten bier en 4 lege flessen frisdrank inleveren. Daarnaast mag het bedrag aan ingeleverd statiegeld nooit hoger zijn dan het totaalbedrag van de bestelling.

 

11. Moet ik me legitimeren als ik alcohol laat bezorgen?

Alcoholhoudende producten worden alleen afgegeven aan personen die 18 jaar of ouder zijn. Bij twijfel of wanneer er geen mogelijkheid is tot legitimatie, zal de bezorger de alcoholhoudende producten weer retour nemen.

 

12. Hoe kan ik lege bezorgkratten met € 7,- statiegeld inleveren?

Lege bezorgkratten kunt u inleveren bij de bezorger. Dit wordt verrekend met uw bestelling. Houd er rekening mee dat het totaalbedrag aan statiegeld nooit hoger mag zijn dan uw bestelbedrag. Uiteraard kunt u de lege bezorgkratten ook in uw Poiesz supermarkt inleveren.

 

13. Hoe wordt mijn online bestelling verpakt?

Uw bestelling wordt verpakt in een klapkrat. Per krat betaalt u € 7,- statiegeld.

 

14. Krijg ik ook Poiesz spaarzegels en andere actiezegels bij een online bestelling?

U krijgt bij het afrekenen gewoon Poiesz zegels en actiezegels. Benieuwd voor welke gratis cadeaus u momenteel met Poiesz zegels kunt sparen? Bekijk hier ons actuele assortiment.

 

15. Gelden de aanbiedingen van Poiesz ook voor online bestellingen?

Onze aanbiedingen gelden ook bij online bestellen. Houd wel rekening met de looptijd van de aanbiedingen. De uiteindelijke prijs van uw boodschappen wordt bepaald op het moment dat de boodschappen worden bezorgd of afgehaald. Bestelt u bijvoorbeeld deze week boodschappen die in de aanbieding zijn, maar laat u ze volgende week bezorgen dan is de aanbiedingsprijs niet meer van toepassing en wordt de reguliere prijs gehanteerd.

 

16. Ik heb een product besteld dat in de aanbieding is, maar dit product was niet meer voorradig en daarom heb ik een reclametegoedbon ontvangen. Hoe werkt dit precies?

Indien een product dat onderdeel uitmaakt van uw online bestelling in de aanbieding is en niet meer voorradig is dan ontvangt u van de bezorger (in het geval van bezorgen) of van de Servicepoint medewerker (in het geval van afhalen) een reclametegoedbon. Wanneer u een volgende bestelling plaatst met het betreffende artikel, dan kunt u bij het afrekenen bij de bezorger (in het geval van bezorgen) of bij de Servicepoint medewerker (in het geval van afhalen) de reclametegoedbon inleveren. Uiteraard kunt u deze reclametegoedbon ook inleveren bij de kassa wanneer u boodschappen doet in één van onze supermarkten.

 

17. Ik heb interesse in warme, koude of diepvriesmaaltijden van Van Smaak. Waar kan ik dit bestellen?

Ga naar www.vansmaak.nl en volg de aanwijzingen voor het bestellen van een maaltijd. U kunt ook bellen om te bestellen: 088-5115400.  

 

 18. Wat ik moet betalen aan de kassa of bij de bezorger is niet hetzelfde als het bedrag dat in de bevestigingsmail staat. Hoe kan dit?

Het verschil in prijs kan diverse oorzaken hebben. Ten eerste kan de prijs van verse producten iets afwijken van de prijs die u uiteindelijk betaalt. Dat komt omdat het gewicht van verse producten kan verschillen. Als de bezorger uw boodschappen aflevert is de exacte prijs bekend. Daarnaast is de looptijd van de aanbiedingen van invloed op de prijs die u betaalt. De uiteindelijke prijs van uw boodschappen wordt bepaald op het moment dat de boodschappen worden bezorgd of afgehaald. Bestelt u bijvoorbeeld deze week boodschappen die in de aanbieding zijn, maar laat u ze volgende week bezorgen dan is de aanbiedingsprijs niet meer van toepassing en wordt de reguliere prijs gehanteerd. Tenslotte betaalt u op het moment van bezorgen/afhalen het statiegeld voor eventuele bezorgkratten. Dit statiegeld is niet meegenomen in het totaalbedrag bij het plaatsen van uw bestelling omdat we dan nog niet weten in hoeveel bezorgkratten we uw bestelling moeten verpakken.

 

19. Ik wil graag mijn bestelling afhalen en mijn eigen tassen of klapkratten gebruiken. Is dit mogelijk?

Wanneer u uw bestelling afhaalt en uw boodschappen wilt meenemen in uw eigen tas of krat, dan is dat mogelijk. Het statiegeld van de klapkratten wordt dan uiteraard niet in rekening gebracht.